Mitä itse teet, kun etsit tietoa tuotteista tai palveluista? Anna kun arvaan. Avaat Googlen.

Kaukana ovat ne ajat, kun tietoa etsittiin sanomalehdistä tai kotiin jaettavista luetteloista. Tilastokeskuksen tutkimuksen mukaan internet on muuttunut tiedonhaun ykköskohteeksi, ja sen tarjoamista hakupalveluista Suomessa käytetään erityisesti Googlea.

Olemme myös taloustilanteessa, jossa markkinointibudjetit kutistuvat, mutta asiakkaat pitäisi silti tavoittaa. Miksi et kääntäisi tilannetta toisin päin? Hyödynnä hakukoneiden tarjoama asiakaspotentiaali ja anna asiakkaiden löytää sinut!

Yrittäjille tarjotaan erityisesti puhelimitse kaiken maailman mainontapalveluja. On luettelo- ja karttapalveluja, ja välilä pelotellaan, että yrityksen löydettävyys netistä katoaa, jos juuri tietyn yrityksen palveluja ei osteta. Bullshit. Ainoastaan Google-markkinointi on se, jolla on oikeasti merkitystä!

99

Jos taas teet jo hakusanamainontaa, saatat haaskata rahaa liian korkeisiin hintatarjouksiin, vääriin avainsanoihin tai alhaisen klikkausprosentin mainoksiin ilman kirjan oppeja. Et ole ehkä saanut mitään koulutusta hakusanamainonnan tekemiseen, vaan alkanut vain tehdä kampanjoita. Rohkenen väittää, että 99% yrittäjistä tarvitsee Hakusanamainonnan ABC –kirjaa! Haluankin saada kirjani opit perille tuhanteen yritykseen, jotta suomalaisen markkinoinnin taso nousisi.

Hakusanamainonnan ABC auttaa tekemään tuloksekasta hakusanamainontaa

AdWords tarjoaa paljon erilaisia mahdollisuuksia, mutta osaatko hyödyntää niitä kaikkia? Hakusanamainonnan ABC on AdWords-matkaopas, joka opastaa hyödyntämään mainostajan kannalta tärkeimpiä ominaisuuksia.

Hakusanamainonnan ABC -kirja ilmestyy maaliskuussa 2014. Klikkaa tästä ja tilaa uutiskirjeemme, niin voit saada kirjan ennakkoon puoleen hintaan!

ostaheti_nuolet

Posted in Uncategorized